Spilgtākā krievu režisora Kirila Serebreņņikova iestudētās lugas «Mirušās dvēseles» pirmizrāde Latvijas Nacionālajā teātrī pulcēja arī daudzus prominentus skatītājus.
«Teātris ir bagāts ar dažādām tradīcijām,» pēc pirmizrādes paziņoja teātra scenogrāfs Aigars Ozoliņš, Nacionālā teātra Baltās zālēs vidū iznākdams ar milzīgu metāla mucu. «Nesen mūsu teātrī ir dzimusi arī īpaša tostu tradīcija, kā arī pēctostu rituālu tradīcija. Man ļoti iepatikās Kirila [Serebreņņikova] atbilde kādai studentu izrādē saviļņotai meitenei, kas pateicās režisoram par viņa izcilo mākslu: «Māksla – tas ir Dima Bilans, man tas ir darbs!» Tad nu iedzersim par darbu, kas visiem ir iepaticies! Un lūk, arī otra tradīcija – pacelsim savas glāzes, iztukšosim tās un...,» scenogrāfs savu glāzi ietrieca mucas iekšienē. Viņa piemēram sekoja arī izrādes režisors, komponists un visi desmit izrādes aktieri, kas šoreiz ir tikai vīrieši.
Valsts prezidenta Valda Zatlera dēls Kārlis uz pirmizrādi bija ieradies kopā ar draudzeni, autosportista Vladislava Šlēgelmilha jaunāko atvasi Sibillu. Abi jaunieši izrādē noraudzījās, sēžot atstatus no abiem apsargu ieskautajiem Kārļa vecākiem. Pēc izrādes Kārlis kopā ar savu, kā puiša mīļoto meiteni jau nodēvējuši kopīgie draugi, «Zatlerieni» teātri steigšus pameta.