Pirmo reizi Latvijā “Kokos Wedding Party”. Uz mēles defilē pat “Citi Zēni”

© Dmitrijs Suļžics/MN

Sociālajos tīklos jau labi zināmais apģērbu lielveikals “Kokos” par kāzu ballīti runāja jau vairākas dienas.

Uzsverot, ka kaut kas tik vērienīgs Latvijā notiks pirmo reizi. “Kokos” komanda, ar vadītāju Natāliju Vorobjovu priekšplānā, mudināja gremdēties mīlestības un burvības atmosfēras ballītē, kas mainīs priekšstatu par svinībām.

Dmitrijs Suļžics/MN

“Kokos Wedding Party” aicināja ienirt modes, stila un neierobežotas jautrības pasaulē “Digital Art House”, vietā, kur atdzīvojas māksla.

Tas, kā šī balle, kurā bija iespēja nonākt visām līgavām, ļaujot savai kāzu kleitai iegūt otro elpu, kā arī nonākt tiem, kas glamūru mīl no sirds, prezentējot savas vakarkleitas un šikos uzvalkus, izdevās, nav melots, jo smaids uz lūpām nerimās ne “Kokos” komandai, ne arī grupai “Citi Zēni”, kas kāpa uz defilē mēles, ne arī viesiem.

Dmitrijs Suļžics/MN

Vairāk nekā 30 modeles, kas tika tērptas visdažādākajās kāzu kleitās, piešķīra pasākumam īpašu auru. Par mūziku rūpējās Maija Rozīte, kā arī citi dīdžeji, kas ļāva izbaudīt un ļauties 70., 80., kā arī 90. gadu disko zelta hitiem. Kā uzsvēra komanda, tad “Kokos Wedding Party” ballīte bija gluži kā ceļojums pasaulē, kur piepildās sapņi.

“Kokos” lielveikala vadītāja Natālija Vorobjova, kas bija arī idejas ģeneratore, atzina, ka šis pasākums ir tikai sākums.

“Kokos” lielveikala vadītāja Natālija Vorobjova, kas bija arī idejas ģeneratore / Dmitrijs Suļžics/MN

Man ir sajūta, ka cilvēki ir laimīgi. Man ir tik patīkami redzēt, ka cilvēki bauda šo pasākumu kopā ar mums. Īpaši sievietes, kas savai kāzu kleitai iedeva otro elpu. Cita pat pēc vairākiem gadiem un tas ir skaisti, jo var izbaudīt šo vakaru un atgriezties kāzu dienā.

Visa pasākuma gaitā skan mūzika par mīlestību, mūzika par laimi, mūzika par dzīvi, par ko arī ir milzīgs prieks. Domāju, ka šis ir pasākums, kuru mēs atkārtosim turpmāk katru gadu.

Dmitrijs Suļžics/MN

Pati doma bija nevis tikai parādīt kāzas, tās aktualizēt, bet pati “Kokos” misija ir padarīt cilvēkus laimīgākus un šo pasauli skaistāku. Izkrāsot! Kopā ar savu ģimeni februāra beigās biju ceļojumā, un atgriežoties no tā es sapratu, ka Latvijā atmosfēra ir mazliet bēdīga, viss bija pelēkos toņos. Tieši tāpēc sapratu, ka vēlos ienest prieku un kādas krāsas. Vēlējos izdarīt kaut ko tādu, lai cilvēki pasmaidītu. Vēlējos radīt emocijas.

Dmitrijs Suļžics/MN

Protams, kāzas un baltas kleitas ir kaut kas vilinošs, interesants un neparasts, taču es nedaru to tā dēļ. Otrs aspekts ir tas, ka man pašai nav vairs ne 25, ne 35 gadi. Turklāt visi mani draugi jau ir apprecējušies.

Man ļoti patīk kāzas, pati esmu bijusi vedējmāte vairākas reizes. Kāzas man ir tuva tēma, tāpēc es patiesi gaidu kāzas, taču neviens tās netaisa. Nodomāju, kāpēc ir jāgaida? Kāpēc neuztaisīt lielas kāzas? Arī mans vīrs mudināja un atbalstīja mani, jo arī mana kāzu kleita skapī stāvēja jau ilgu laiku un es neko ar to vairs nedarīju.

Sapratu, ka mēs varam radīt pasākumu, lai sievietes savas kāzu kleitas uzvilktu vēlreiz un spētu izbaudīt tās no jauna. Uzplaukt vēlreiz.

Dmitrijs Suļžics/MN

Jau tad, kad filmējām pasākuma reklāmu, kurā meitenēm mugurā bija kāzu kleitas, sajūtas bija neaprakstāmas. Un tagad, kad beigās atnāk 30, 50, 100 līgavas, tas ir neaizmirstams pasākums. Meitenes bauda šo pasākumu.

Pati precējos pirms 10 gadiem un manas kāzas pagāja gluži kā piecas sekundes, taču šobrīd es varu baudīt šo sajūtu vēlreiz. Protams, pirms modes skates bija liels stress, taču viss ir bijis tā vērts.

Dmitrijs Suļžics/MN

Vislielāko paldies vēlos teikt savam vīram Vadimam, kas ir “Kokos” īpašnieks. Otrs lielākais paldies ir manai labajai rokai Lainei un visām “Kokos” meitenēm. Paldies arī pašai studijai, “Digital Art House”, paldies visām modelēm, paldies visiem, kas strādāja pie šā pasākuma.

Paldies “Kokos” komandai. Paldies arī grupai “Citi Zēni”, kas atbrauca mūs atbalstīt, jo mēs nesen viņus apģērbām ar šikiem uzvalkiem no “Kokos” uz viņu pirmo lielo koncertu “Palladium”. Paldies, ka viņi mūs turpina atbalstīt.

Dzīvesstils

“Jo aukstāks laiks aiz loga, jo vairāk vakarus gribas pavadīt mājās, skatoties filmas un aicinot ciemos draugus. Kādi tusiņi bez uzkodām? Un kādas uzkodas bez mērcītēm? No tā visa izriet, ka garajos un tumšajos vakaros mērcītes ir pat obligātas,” atzīmē virtuves huligāns Pipars.

Svarīgākais