Prieks rodas daloties un sadarbojoties, domājams, ka tas strādā ne tikai viegli romantizētajos ikdienas laimes un piepildījuma meklējumu zelta likumos, bet arī biznesā, šajā gadījumā modes. Protams, neatņemama ražošanas panākumu veiksmes atslēga slēpjas arī zīmolu atpazīstamībā, “patīk” skaitļos, pirkumu apmēros un influenceru reklāmā, kā arī pieaicināto radošo direktoru lomā.
Šoreiz - par dažām no šīs sezonas modes (un ne tikai) zīmolu sadarbībām, ko bija grūti neievērot, kas raisa jautājumus par nepieciešamību un kas vienkārši liek pasmaidīt, jo dažkārt arī mode varbūt nav jāuztver tik ļoti nopietni.
Pateicoties «Jacquemus» zīmolam «Nike» «swoosh», logotips tagad ir kļuvis par rokassomiņu. Modes nams šogad ķircināja savu gaidāmo sadarbību ar vienu no iemīļotākajiem sporta apģērbu un piederumu ražotājiem, daloties ar kampaņas attēlu, kur galvenā loma atvēlēta vieglatlētikas sprinterei Šai Keri Ričardsonei.
Šajā somā ietilpst daudz kas noderīgs un tiešām svarīgs - mājas/mašīnas atslēgas, lūpu krāsa, pāris rotas, mobilais telefons, maks un kredītkartes, varbūt vēl šis tas.
Savdabīgās un izteiksmīgas formas soma nopērkama «Jacquemus» online veikalā par 420 euro. Drīzumā gaidāms arī abu zīmolu sadarbības rezultātā tapis «Air Max» snīkeru moledis, savukārt lielākā daļa apģērba līnijas online vietnē jau ir izpārdotas.
Kad paaudžu mantojums satiekas ar (ne)lielu devu humora - zīmola «Fendi» «Selleria» ādā tapis «Chupa Chups®» konfektes futlāris. «Fendi» rudens ziemas 2024/25.gada rudens šova viesi tika iepazīstināti ar negaidītu modes aksesuāru. Zīmols debitēja sadarbībā ar konditorejas izstrādājumu uzņēmumu «Chupa Chups» un izstrādāja konfektes glabāšanas maciņu.
Izgatavots no «Selleria» ādas, kas ir pazīstama ar savu kvalitāti un bieži vien ar rokām izšūta ar sarežģītām detaļām - tas ir ar rokām darināts materiāls ar makro šuvēm, ko uzņēmums ir izstrādājis kopš 1938. gada (tā izgatavošana aizņem sešas reizes ilgāku laiku, salīdzinot ar mašīnām ražotiem izstrādājumiem).
Konfekšu maciņu var nēsāt kā somu vai kaklarotu, kā tas bija redzams «Fendi» modes skates laikā. Šis aksesuārs tiek piedāvāts spilgti sarkanā, pelēkā, armijas zaļā, melnā, dzeltenā un gaiši zilā krāsā.
«Chupa Chups» jau iepriekš ir redzēts ienākam modes laukā, jo ir sadarbojies ar «H&M», «Fila» un Dienvidkorejas zīmolu «Tibaeg».
«Fendi» x «Chupa Chups» ledenes aksesuārs pievienojies luksusa dizaineru radīto savdabīgo aksesuāru sarakstam, kur ietilpst arī slavenais «JWAnderson» baloža klačs, ko redzējām seriāla «Sekss un lielpilsēta» jaunākajā turpinājumā, «Virgil Abloh» krāsu bundžas zīmola «Louis Vuitton» somai 2022. gada rudens kolekcijā «Margiela» un «H&M» konfekšu papīrīša somai, un šo sarakstu vēl var turpināt.
Šie snīkeri bija sezonas «karstākais» produkts un abu zīmolu sadarbības rezultātā par 88% palielinājis «Miu Miu» meklējumus, ko veikuši vīrieši «Lyst» vietnē un kļuvis par iekārojamāko stilistu un modes mīļu «must have» vienību šajā sezonā.
Tiešsaistē tās brūnā versija izpārdota vien dažu stundu laikā. Vidējā cena 850 euro, šie snīkeri tikai palielināja globālo apsēstību ar «Miu Miu» (cerams, arī «New Balance») zīmolu un tā produktiem, kas vienmēr izceļas ar savu stilu. Šogad jau trīs šā zīmola vienības ir iekļuvušas top 10 populārāko «Lyst» vietnes produktu sarakstā.
«Simone Rocha» un «Crocs» sadarbojas, veidojot neparastu un viegli romantisku jaunu kolekciju - «Crocs» ir smēlies iedvesmu «Simone Rocha» mazliet dīvainajā un īpatnējā, jutekliskajā pieejā dizainam, īpašu uzmanību pievēršot «bridal» jeb kāzu tematikai.
Sadarbībā tapušie «krokši» ir bagātīgi rotāti ar mirdzošiem ziedu dārgakmeņiem, stikla pērlēm un citiem romantiskiem akcentiem. Kolekcijā pavisam ir trīs silueti - klasiskie «Crocs klogi», «Siren klogi» ar atvērto papēdi un «Quick Trail» kurpes, kas pieejami par 170, 195 un 270 britu mārciņām zīmola online veikalā.
«Crocs» vairāku pēdējo gadu laikā ir paplašinājis savu zīmolu un modes namu sadarbības sarakstu, piemēram 2023. gada septembrī tas uzsāka sadarbību ar Hershey’s», piedāvājot apavu kolekciju par konfekšu tēmu.
Lai arī zīmola mājaslapā šis modelis vairs nav pieejams, to pieminēt ir vērts, kaut vai lai sejā iezīmētos viegls smaids - tas katra čipsu mīļa sapnis, lai gan ir grūti iztēloties reālu vajadzību šādus apavus iegādāties. Praktisko funkciju ziņā attālināti tie atgādina savulaik «Prada» zīmola masīvos zābakus ar rāvējslēdžu kabatiņām.
Arī sadarbība ar «Pringles tikai paplašināja «Crocs» apavu klāstu un atšķirībā no standarta pāra, šai variācijai ir paplašināta neoprēna aproce, kas savienota ar papildu kabatām, lai uzglabātu lietotāja izvēlētas lietas — ideāls izmērs nelielai «Pringles» čipsu kārbiņai. Arī zoles papēdis ir pagarināts mugurpusē, lai atgādinātu «Pringles» izskatu.
Papildus iepriekš minētajam «Crush Boot», «Crocs» un «Pringles» sadarbojās, izveidojot «Classic Slide» un «Classic Clog» modeļus, kā arī ierobežotā daudzumā tapa «Croc-tail Party» čipsu garša.
Uz šā raksta tapšanas brīdi «Pringles» x «Crocs Crush Boot» un visi citi sadarbības laikā tapušie modeļi «Crocs» vietnē ir izpārdoti, to sākotnējās cenas svārstījušās no 50 līdz 100 ASV dolāriem un, iespējams, tos joprojām var nomedīt kādā tālākpārdošanas vietnē.
Iedvesmojoties no vasaras, piknikiem brīvā dabā un saules, Somijas dizaina nams «Marimekko» atkal sadarbojas ar «Uniqlo». Kolekcija ir atpazīstama ar zīmola krāsainajām apdrukām - ierobežotā daudzumā tā iedveš jaunu dzīvību sešiem «Marimekko» arhīva dizainiem.
Kā jau vasarai pienākas, kolekcijā ir kleitas, svārki, topi, kā arī somas un vasaras panamas. «Uniqlo» patīkami priecē ar budžeta cenām, kas variē sākot no 12,90 euro līdz 49,90 euro par vienību.
Kādi ir somu piekariņi katrai gaumei, lasiet šeit.