Cēsis

22.mai 2009
Cēsnieki ir izglītoti un inteliģenti ļaudis, arī ambiciozi, jo laikā, kad valstī darba kārtībā ir jautājums par slimnīcu un gultu skaitu samazināšanu, ir sākuši izstrādāt stratēģisko attīstības koncepciju, kurā viens no pamatpostulātiem – saglabāt esošās daudzprofilu lokālās slimnīcas statusu un pakāpeniski paplašināties.
22.mai 2009
Galvenokārt ar sabalansētu mācību darbu, fakultatīviem piedāvājumiem un sabiedrisko dzīvi, dažādām interesantām ārpusstundu aktivitātēm, lai prāts un sirds būtu līdzsvaroti.
22.mai 2009
Maija beigās tiks noslēgts līgums starp Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru un Cēsu domi par kameras Cēsu filiāles izveidošanu ar mērķi meklēt ceļus Cēsu uzņēmējdarbības vides uzlabošanai, lai tā kļūtu par pievilcīgāko pilsētu un novadu uzņēmējdarbībai Latvijā. Pirmā diskusija ar uzņēmējiem un domes pārstāvjiem notiks jūnija pirmajās dienās.
22.mai 2009
Likumā par atkritumu apsaimniekošanu ir noteikts, ka pašvaldība ir atbildīga par atkritumu savākšanas un apsaimniekošanas organizēšanu.
22.mai 2009
Tirgum ir jābūt vietai, kur savu produkciju piedāvā zemnieki un mājražotāji, un rūpnieciski ražotiem produktiem un precēm tirgus piedāvātajā produkcijas klāstā pakāpeniski būtu jāsamazinās, uzskata SIA Cēsu tirgus valdes priekšsēdētājs Māris Bērziņš.
22.mai 2009
Hotel Tigra Cēsu pusē savu vietu viesnīcu un ēdināšanas biznesā pieteica pirms pieciem gadiem.
22.mai 2009
«Pēdējos pāris gadus Latvijas iedzīvotāji tērēja vairāk nekā pelnīja, tāpēc ekonomiskās krīzes laiks ir kā zināms pieturas punkts, lai iemācītos domāt mazliet citās kategorijās,» saka SEB bankas Cēsu filiāles un Vidzemes reģiona pārvaldnieks Aleksandrs Bimbirulis.
22.mai 2009
Nosaukums Laimes ligzda parasti piesaista potenciālo klientu uzmanību un uzliek personālam pienākumus ar savu darbu attaisnot šo nosaukumu.
22.mai 2009
Kad ziemā sāp kakls vai tuvojas gripa, visbiežāk sniedzamies pēc medus burciņas un ķiploku virtenes – dabiskajiem produktiem, kas dziedē jau gadsimtiem.
22.mai 2009
Zīmols Kolonna visbiežāk pazīstams ar skaistumkopšanas saloniem un kosmētikas un parfimērijas preču veikaliem.
22.mai 2009
Kompetence, elastība, pieredze un kvalitāte – šie raksturlielumi ir svarīgi ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas kļūt par nopietnu spēlētāju kādas nozares tirgū.