"Sakrājās aizvainojums". Jenzis skaidro, kādēļ "Tallink" pameta Rīgu

© Flickr

""Tallink" bija aizvainojums par to, ko epidemioloģiskajā situācijā mūsu valdība bija izdomājusi," TV24 raidījumā "Preses klubs" atklāj Latvijas restorānu biedrības prezidents Jānis Jenzis. 

Diskutējot par tūrisma situāciju Latvijā, raidījumā pieminot kruīza kuģus, Jenzis gan uzreiz norāda, ka tie tūristi, kas ceļo ar kruīza kuģiem, lielu pienesumu restorānu biznesā neveic, jo ēdināšana notiek uz kuģa un, staigājot pa pilsētu, tūristi naudu atstāj par suvenīriem un kādiem dzērieniem.

"Bet tas, kā mums pietrūkst, ir prāmji! Mēs pazaudējām "Tallink", un neviens nebrauca runāt ar īpašniekiem, kad viņi pieņēma to lēmumu. Tad vajadzēja Rīgas mēram kopā ar ekonomikas ministru doties pie viņiem," saka Jenzis, piebilstot, ka arī šobrīd Rīgas domes pārstāvji varētu kāpt lidmašīnās un doties pie "Tallink" īpašniekiem, lai pierunātu atvest "Tallink" atpakaļ.

""Tallink" bija aizvainojums par to, ko epidemioloģiskajā situācijā mūsu valdība bija izdomājusi, ka ir jāreģistrē katrs cilvēks anketās, kas pildāmas ar roku. Viņi nodeva tos maisus ar anektām un nesaprata, kam tas viss ir vajadzīgs, tādu anketu daudzumu neviens apstrādat tāpat nespēj. Birokrātisks šķērslītis, mazs aizvainojums, kas rezultējās ar to, ka uzņēmējs devās prom," skaidro Latvijas restorānu biedrības prezidents.

Pasaulē

Viļņas lidostas jaunajā pasažieru izlidošanas terminālī, kurš tiks atklāts februārī, ir aprīkojums, kas ļautu pasažieriem drošības pārbaudes laikā atstāt šķidrumus rokas bagāžā, taču jauns Eiropas Savienības (ES) regulējums neļauj no tādas prasības atteikties, paziņoja Lietuvas valsts lidostu operatorkompānija "Lietuvos oro uostai" (LTOU) vadītājs Simons Bartkus.

Svarīgākais