Pārbaudes darbi ir veids, kā pārbaudīt skolēnu zināšanas atbilstoši mācību priekšmeta standarta prasībām. Dažreiz skolēni mēdz izmantot ļoti radošas pieejas atbilžu sniegšanā.
Ak šie mazie gudrinieki… protams, 0 punkti. Bet šis parādās vismaz katrā pārbaudes darbā reizi � pic.twitter.com/Ren4NFLJqz
— Skolotāja Katrīna (@katriinamarta) February 18, 2025
Ieraksts plaši komentēts:
Federiks: Mēs ierādām mazajiem, ka ne viņi vienīgie ir viltīgi un iemācām sanumurēt pirmo stabiņu. Un ar burtiņiem atzīmēt rindiņas otrajā stabiņā. Un atbildes rakstam, piemēram, 2-c, 3-d, 4-a. Vilšanās gudrinieku sejās, to dzirdot, rada neatkārtojamu siltumu sirdī.
Brain: Kādēļ tādi uzdevumi? Ir miljoniem skaņdarbu un komponistu pasaulē, kādēļ jāzina no galvas?
UG: Kādēļ "0", kas tur nepareizs? Es teiktu, ka 10 par attapību, ja uzdevuma autors nespēj uzdevumu uzdot, tad nekā nepareiza nav. "Savieno taisnām līnijām [..]" un nebūtu problēmu.
MK: Lieliski uzdevumi - mācamies nekam nevajadzīgas lietas no galvas.
Aiva: 10+ Ir precīzi izpildīts uzdevumā prasītais - katrs komponists savienots ar viņa radīto skaņdarbu. Nav prasīts norādīt kurš skaņdarbs pieder kuram komponistam. Ja Jūs to neredzat, tad 0 ir Jums.
Viktors: Vajag pirms katras reizes pateikt, lai tā nedara un vismaz reizi paskatīties, ko dara un norādīt, lai nebūtu jāliek 0, kas noteikti šajā situācijā nav objektīvi.
Maijroze: Cik taisnīgi bija ielikt 0 punktu, ja uzdevums ir izpildīts precīzi tā, kā prasīts jautājumā?
Apokalipse: Stulbi, nekam nevajadzīgi testi.
Pērtiķe: Ģeniāls risinājums! Es dotu 10.