26.mai 2014
Protams, neesmu redzējis visu, kas attiecināms uz Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņu. Taču redzējis esmu visai daudz un no redzētā secinu, ka šī bija viena no nevīžīgākajām priekšvēlēšanu kampaņām atjaunotajā Latvijā. Gan attieksmē pret vēlētāju, gan attieksmē pret iegūstamo mandātu. Manuprāt, pati kampaņa, tās saturs, kandidātu pašizrādīšanās stils bija vēlētāju zemās aktivitātes galvenais iemesls. Es gan piedalījos vēlēšanās, taču uzskatu, ka rīkojos zem savas pašcieņas. Un turpmāk uzskatīšu, ka Latvijas politiskās kultūras kvalitāti pamatā nosaka tas cilvēku slānis, kurš, izpaužoties tīklā, nemēdz domāt, attīstīt piedāvāto tēmu, vērtēt, labot vai kritizēt to, bet izrāda, ka smadzenes tiem apstājušās. Lai arī sirds vēl sitas. Jo, manuprāt, Eiropas Parlamenta deputātu kandidāti tieši šo slāni izvēlējās par savu galveno adresātu. Acīmredzot pieaicinātie PR speciālisti vērtēja partiju potenciālo auditoriju un nonāca pie secinājuma, ka tai vislabāk patiks Duņka, kura gribēs Eiropā.