Slavenības iekaro modes industriju

© Publicitātes foto

Kad ir izcīnīta sava vieta slavas zenītā, tad loģisks šķiet nākamais solis – radīt savu apģērbu līniju, kolekciju vai pat modes zīmolu.

Fani nekavējoties kļūst par klientiem. Un otrādi - tie, kuri spējuši novērtēt apģērbu, kļūst par slavenības faniem.

Sociālie mediji un tiešais kontakts ir nojaukuši sienas starp pircēju un radītāju un dod iespēju slavenībām, apejot starpniekus, piedāvāt savu produkciju tieši klientiem.

Elizabeth and James

Publicitātes foto

Slavenās aktrises dvīnes Merija-Keita un Ešlija Olsenas kļuvušas par modes industrijas dalībniecēm ar diviem zīmoliem.

Zīmols Elizabeth and James dibināts 2007.gadā un rada mūsdienīgu apģērbu ar tīrām līnijām un relaksētu siluetu.

Elizabeth and James tiek izplatīts vairāk nekā 35 valstīs ar modes industrijas labākajiem spēlētājiem, proti, Harrods, Net-a-Porter, Nordstrom, Selfridges un citiem.

Otrs dvīņu māsu zīmols The Row kopš 2006.gada iekaro lielāko modes dāmu sirdis. Klasiski silueti un luksusa materiāli ļāva The Row saņemt trīs CFDA Fashion Awards (Amerikas labākie un spožākie modes dizaini) apbalvojumus.

Publicitātes foto

Zīmola galvenais fokuss ir ekskluzīvi audumi, izcilas detaļas un piegrieztnes. The Row kolekciju vienkāršā dizaina mijiedarbība ar nevainojamo kvalitāti rada ilgtspējīgu apģērbu.

Publicitātes foto

Publicitātes foto

Savage x Fenty

Publicitātes foto

Popdīvai Riannai ir vairākas veiksmīgas sadarbības ar dažādiem zīmoliem, taču 2018. gadā viņa dibināja pati savu apakšveļas zīmolu, kas satricināja modes pasauli. Apakšveļa, kas paredzēta visiem ķermeņa tipiem un izmēriem. Svarīgi piebilst, ka Rianna līdz ar Savage x Fenty zīmola rašanos kļuva par pirmo melnādaino dizaineri luksusa zīmolu LVHM grupā (Moët Hennessy Louis Vuitton).

Savage x Fenty turpina attīstīties, nākot klajā ar apakšveļas līniju vīriešiem un arī sporta apģērbiem.

Publicitātes foto

Victoria by Victoria Beckham

Publicitātes foto

Victoria by Victoria Beckham ir zīmols, kuru dibinājusi bijusī Spice Girls dalībniece un slavenā futbolista Deivida Bekhema sieva Viktorija. Gadu no gada Viktorija nāk klajā ar luksusa klases kolekcijām, sievišķīgiem un mūsdienīgiem apģērbiem, kurus vislabāk prot reklamēt pati. Lielākā daļa Viktorijas garderobes sastāv no pašas radītiem apģērbiem.

Par spīti Viktorijas pūliņiem uzņēmums jau kopš tā pirmsākumiem cieš finansiālas neveiksmes. Ja var ticēt Independend UK apskatam, tad 2022.gadā zīmols cieta 54 miljonu Lielbritānijas mārciņu lielu zaudējumu.

Good American

Publicitātes foto

Kā tad bez Kardašjanu māsām. Hlojas Kardašjanas radītais džinsu zīmols kļuvis par vienu no populārākajiem jaunajiem zīmoliem. Tāpat kā Rianna, fokusējoties uz pozitīvās ķermeņa domāšanas kustību, Hloja ar elastīgajiem džinsa apģērbiem spējusi iekarot savu vietu Amerikas modes pasaulē. Good American ieguvis slavu arī ar pārdošanas apjomiem. Pirmās stundas laikā pēc tirdzniecības uzsākšanas pārdošanas apjomi sasniedza 1 miljonu dolāru.

Publicitātes foto

Skims

Kimas Kardašjanas veiksmes stāsts ir ar koriģējošo veļu. No izmēriem XXS līdz 5XL Kima rada apģērbu, kura mērķis būt "vistuvāk" ādai. Skims materiāli ir mīksti, ērti un rada nepieciešamo atbalstu tur, kur tas nepieciešams, izceļot ķermeņa labākās daļas. Skims turpina papildināt kolekciju arī ar mājas apģērbu, peldkostīmiem un sporta tērpiem.

Ivy Park

Publicitātes foto

Sporta apģērbu zīmols ar stāstu, ko radījusi popdīva Bejonce. Dziedātājas mērķis bija radīt tādu apģērbu sportam, kas "nojauc atlētisko apģērbu robežas un iedrošina tās sievietes, kuras izprot, ka skaistums ir kas vairāk par vizuālo izskatu". Kampaņā "kur ir tavs parks?" Bejonce izstāstīja par zīmola aizsākumu. Bejonces tēvs rītos viņu modināja ar rosinājumu doties skriet. Par spīti slinkumam un grūtībām viņa turpināja atkal un atkal atgriezties savā skrējienā Parwood parkā, kas ar laiku kļuva par dziedātājas disciplīnas un spēka vietu. Savukārt Ivy ir Bejonces meitas vārds.

Publicitātes foto

Bejonces apģērbu kolekcijas nepārtraukti izpērk. Gan ASOS, gan Adidas nespēj nodrošināt pietiekamu noliktavas atlikumu.

Stella McCartney

Publicitātes foto

Britu dizainere un The Beatles dalībnieka Pola Makartnija meita Stella Makartnija arī ir luksusa zīmola radītāja. Stella, tāpat kā viņas vecāki, iestājas par dzīvnieku aizsardzību un veģetārismu. Tas atspoguļojas arī Stellas zīmolā, kas neizmanto dabīgo ādu izstrādājumu ražošanā.

Publicitātes foto

Kopš 2005.gada Stella veiksmīgi sadarbojās arī ar Adidas un radīja savu Stella McCartney sievišķīgo sporta apģērbu līniju.

Publicitātes foto

Dzīvesstils

“Jo aukstāks laiks aiz loga, jo vairāk vakarus gribas pavadīt mājās, skatoties filmas un aicinot ciemos draugus. Kādi tusiņi bez uzkodām? Un kādas uzkodas bez mērcītēm? No tā visa izriet, ka garajos un tumšajos vakaros mērcītes ir pat obligātas,” atzīmē virtuves huligāns Pipars.

Svarīgākais